قسمت نهم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت نهم رمان رویالVsپاپ استار

رامونا-خب من دیگه برم کلاس تو هم تو خماری بمون

-ای ...

-هووف ای خداا 

یه صدا-ببخشید اینجا کلاس موسیقی 3#هست؟

-ها؟ بعله همینجاس شما؟

دختره-من نوریما هستم خوشبختم 

-اهااا پس تو شاگرد جدیده ای درسته؟

نوریما-بعله هم اتاقیام هم :مرلیا، اینهیه، ترسا، رویا، سایو، رامونا و هما هستن 

-چی ؟ من مرلیا هستم خوشبختم 

نوریما-خوشبختم ولی چرا اینجا..

-قضیه اش مفصله برو تو کلاس 

تو کلاس.استاد

-خب بچه ها امروز میخوام یه نفر جدیدو معرفی کنم.. بیا تو 

یه دختر خوشگلی اومد تو 

نوریما:سلام من نوریما هستم خوشبختم 

قیافه دخترا : ( شیطانی )

قیافه پسرا: (ناراحت )

-خب معرفی کنید دخترا 

اینهیه:اینهیه هستم 

رویا-رویا هستم

سایو-سایو هستم

ترسا-ترسا هستم

رامونا:رامونا هستم خوشبختم 

هما-هما هستم خوشبختم 

و چند نفر دیگه هم معرفی کردن و پسرا هم همین طور

مرلیا

-عجب گیری افتادیما این از یه نفر جدید اون هم از اون پسره 

یه صدایی اومد :مرلی..خودتی؟ 

برگشتم رو به صدا تعجب کردم 

-خودتی؟ وایی باورم نمیشه غنچه خودتی ؟  ( توجه غنچه سرسخت ترین رقیب من تو پینگ پنگ که ایرانیه )

غنچه-خود خودمم 

-وااایی محکم بغلش کردم 

غنچه:ای ای خفم کردی 

-کی اومدی ؟

غنچه-از دیروزه ولی...من باید برگردم اون طرف وگرنه تیکه کوچیکم گوشتمه 

-چی؟ اوکی زود تر برو 

غنچه-باشه فعلا فردا ساعت 6 صبح بیا لب ساحل 

-باشه 

برا قسمت بعدی 50 تا نظر

 

 


[ دو شنبه 12 بهمن 1394 ] [ 18:56 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 350 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )